Bij Zamnesia zijn we constant op zoek naar de beste producten die Moeder Natuur te bieden heeft. Maar hoe weet je of onze artikelen en diensten aansluiten op jouw wensen? Zamnesia heeft een open en transparante winkelbeleving hoog in het vaandel staan, wat onderstreept wordt door duizenden reviews, zowel op de website als daarbuiten.
• Productreviews: Zamnesia hanteert een 5-sterren beoordelingssysteem, waarmee klanten direct op de Zamnesia website feedback kunnen achterlaten. Om een review te plaatsen, heb je een geldig Zamnesia account nodig en moet je het product dat je wilt beoordelen aangeschaft hebben. Alle beoordelingen van onze klanten worden binnen 72 uur na het plaatsen gepubliceerd.
• Klantenservice-reviews: in samenwerking met Kiyoh kun je onze klantenservice ook met een 5-sterren beoordelingssysteem beoordelen. Kiyoh is een onafhankelijke dienstverlener, waarbij je een aankoopbewijs nodig hebt om een review te kunnen achterlaten.
Zamnesia's reviewbeleid: FAQ
🧑Wie kan er een productreview achterlaten?
- Alle klanten kunnen een review plaatsen bij producten die ze direct bij Zamnesia hebben gekocht, of die nu positief of negatief is. We verwijderen reviews alleen als ze grof taalgebruik bevatten of geen betrekking op het betreffende product hebben.
✅Hoe controleert Zamnesia reviews?
- Een review achterlaten kan alleen met een geldig Zamnesia account en met het product dat je wilt beoordelen in je bestelgeschiedenis. Klanten kunnen geen reviews plaatsen bij producten die ze niet hebben gekocht.
💰Heeft Zamnesia ook betaalde reviews?
- Zamnesia plaatst geen betaalde reviews.
🤝Hoe zit de samenwerking tussen Kiyoh en Zamnesia in elkaar?
- Kiyoh is een onafhankelijke beoordelingsservice waarmee klanten hun winkelervaring kunnen beoordelen. Samenwerken met een externe reviewsite zorgt voor complete transparantie en geeft een eerlijk en onbevooroordeeld beeld van onze klantenservice.
⭐Hoe controleert Kiyoh klantenservice-reviews?
- Elke klant die bij Zamnesia een artikel koopt, kan via Kiyoh de winkelervaring beoordelen. Na het uploaden van een aankoopbewijs, kun je een review schrijven, die voor publicatie gecontroleerd wordt door het Feedback Management Team van Kiyoh.
🔍Waar vind ik meer informatie over het reviewproces van Zamnesia of Kiyoh?
- Klanten van Zamnesia kunnen bij elk aangeschaft product hun review plaatsen, aanpassen of bijwerken via het tabblad 'Reviews' op de pagina 'Mijn Account'.
• Meer informatie over het Kiyoh reviewproces kun je vinden op Kiyoh.
Een overzicht van onze prestaties, klantbeoordelingen en alle relevante klantenservice-awards, vind je op Zamnesia Kiyoh page.